یا لیتنا کنا معک - روح الله رحیمیان

یا لیتنا کنا معک - روح الله رحیمیان

 

متن مداحی"یا لیتنا کنا معک - روح الله رحیمیان"

 

 

یا لیتنا کنا معک
دارم تو دنیا غرق میشم، حسین کمک
گاهی سرم نمیشه حرمت نمک، حسین کمک
هر شب تو گریه هام زدم تو رو صدا حسین
جز خونه ی شما بگو برم کجا حسین
دستم به جایی بند نشد به غیر دامنت
ای عهده دار مردم بی دست و پا حسین
یا غایت و آمال من
دست منو بگیر شکسته بال من
آقا دلت نمیسوزه به حال من (خودم که میدونم)
با اینکه خیلی راهو رفتم اشتباه حسین
آدم میشم یه روز تو راه کربلا حسین
پامو نبر میخوام بازم بیام زیارتت
ای عهده دار مردم بی دست و پا حسین
(حالا گریه کنا و لطمه زنا کجا نشستن)
ای زینت دوش نبی
رو خاک قتلگاه چه نامرتبی
پیش زنا زدن تو رو معذبی
(امام زمان ببخش)
پیدا نمیشی لا به لای نیزه ها حسین
یکسان شدی با خاک قتلگاه حسین
از قتلگاه کسی دست خالی برنگشت
ای عهده دار مردم بی دست و پا حسین
روز مرا قاتل تو ، شام سیاه میکند
من به تو گریه میکنم
شمر نگاه میکند
این تن خاک خورده را
غرق جراحت نکنید
بر بدن خون خدا آه جسارت نکنید
(ببخشید منو)
بدنش داره اذیت میشه 
داره زنده زنده غارت میشه
نیمه جونه زود تمومش بکنید
داره نزدیک سه ساعت میشه
ای شهید حرم خداحافظ
(ناله زنا کجا نشستن)
(شاید فردا نبودم برات گریه کنم حسین)
(فرداشب مادرت هی به سینه میزنه)
(هی میگه بنی بنی بنی)
(زینبم هی میگفت: مادرش آمده گودال ، نچرخان بدنش)
نیزه به پهلوت زدن
چنگ به گیسوت زدن
روی تنه بی رمقت
آه کف و سوت زدن
بی رمق از حال نرو
زخمی و پا مال نرو
یا که ببر مرا حسین
یا که ته گودال نرو
(ببخشید)
چکمه ای روی دهانت افتاد
نامم از روی زبانت افتاد
کاش میمرد برایت زینب
شمر بدجور به جانت افتاد
ای شهید حرم خداحافظ
(کدوم شب جمعه قراره من برات بمیرم حسین)
(ببین زینب چجوری میگها)
امید نامید من
بعد تو قد خمیده من
سپردمت به خاطرم
برادر شهید من
اگر چه سایه ی سرم
کنار خود ندارمت
ماه بلند آسمان
به نیزه میسپارمت
(غیرتی ها کجا نشستن)
رفتی و خواهرتو میبردن
جلوی ما سرتو میبردن
همه دنبال غنیمت بودن
زیور دخترتو میبردن
میگن یکی برات یه کاسه آب اورده ای نیزه خورده
خودت بگو کی پیرهن کهنه ت رو برده ای نیزه خورده
(ببخشید)
کوتاه نیومد
گفتم باهات راه بیاد راه نیومد
بی چشم و رو بود
اونی که با خواهرت روبه رو بود
(ببخشید)
اوضات بهم ریخت
شمر دست تو موت کرد و موهات بهم ریخت
(آبت ندادن حسین)
من تاب ندارم
تو تشنته من ولی آب ندارم
(ببینم میگیری این یه تیکه رو یا ن)
مرکبا سیراب بودن اما هنوز 
تشنه بودی ، سه روز تشنه بودی
(داداش)
وسط مقتل با آه سینه سوز
تشنه بودی ، سه روز تشنه بودی
(امام زمان)
تشنه جنگیدی تشنه جون دادی
سر پیری به چه روزی آخر افتادی
مسخره ت کردن اهل آبادی
سر پیری به چه روزی آخر افتادی
سیدنا الغریب سیدنا المظلوم سیدنا العطشان
همه منتظرن مادرش برسه
کاش صدای بردار به خواهرش نرسه
دست قاتل اگه به سرش برسه
آخ خدا به داد موی دخترش برسه
همونی که ازم پدرم رو گرفت
با یه عده حرومی دور حرم رو گرفت
تو نبودی به زور معجرم رو گرفت
اومدم فرار کنم، موی سرم رو گرفت
عمو کجاست ، بینه که روی زمین کشیدنم
عمو کجاست ، تاجر شامی اومده به دیدنم
عمو کجاست ، مسخره کردن حالت دویدنم
اون آقاهه منو زد
گفت بی پناهه منو زد
از روی نیزه ببینش 
اون لباس سیاهه منو زد
من دخترم کسی باور نداره
بازارشون مگه معجر نداره
زجرو مطمئنن دختر نداره

 

 

 

۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

السلام علیک یا اباعبدالله


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی