السلام علی مُرَمِلُ البدِما غریب آقا - روح الله رحیمیان

السلام علی مُرَمِلُ البدِما غریب آقا - روح الله رحیمیان

متن مداحی"السلام علی مُرَمِلُ البدِما غریب آقا - روح الله رحیمیان"

 

 

السلام علی مُرَمِلُ البدِما غریب آقا
السلام علی یا سیدالشهدا غریب آقا
چشام تاره همه جا رو مثل دود میبینم
چشام تاره رو به روم سپاهی از حسود میبینم
چشام تاره صف نیزه ها در فرود میبینم
چشام تاره رو به خیمه لشکر یهود میبینم
واویلا واویلا
نفسم هست ولی قدرت جنگیدن نه
ببر انگشترو انگشتمو و پیراهن نه
نکند آنکه به چشم آمده زینب باشد
هر کسی خواست بیاید کمک اما زن نه
واویلا علی الخیام واویلا
واویلا علی الحرم واویلا
حسین من، همه جا رو خاک و خون میبینم
حسین من، تن صد پارتو نیمه جون میبینم
حسین من، زینِ مرکبت رو واژگون میبینم
حسین من، توی گودی زن قد کمون میبینم
واویلا واویلا
به که این خواهر غم دیده ی تو رو بزند
پیش خنجر نکند حنجره زانو بزند
آه زلف تو برادر چه پریشان شده است
نکند شمر لعین دست بر آن مو بزند
واویلا علی الخیام واویلا
واویلا علی الحرم واویلا

حسین من، سر کشتنت قمار میکردن
حسین من، به جنایتاشون افتخار میکردن
حسین من، به تنت نیزه و سنگ نثار میکردن
حسین من، سر گوشواره دیدی چیکار میکردن
واویلا واویلا
چقدر زهر به اعضای تنت میریزد
ته گودال تمام بدنت میریزد
خواستی فاطمه را باز صدایش بکنی
نشد آن وقت که خون از دهنت میریزد

جلوی مادر زدنت
با تیر و خنجر زدنت
گل لطیف زینبو
تموم لشکر زدنت

سیدی سیدی
سیدی ماکو مثلک الغریب
ابا عبدالله جان آقا جان آقا جان آقا



لطمه زنی - روح الله رحیمیان - مداحی سوزناک

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی